Dziecięcy świat i jego tajniki

Witajcie,

Rozpoczął się Nowy Rok, a na blogu egoCraft nowy cykl tematyczny,
którym będzie DZIECIĘCY ŚWIAT.

Pewnie zastanawiacie się co kryje się pod tym tematem.
A więc będę się starała Wam pokazać jakie fajne oraz ciekawe prace można stworzyć dla dzieci,
 wykorzystując do ich zrobienia wiele różnych i ciekawych produktów.

Dziś skupię się na TEKTURCE. 
Tekturka jest tak fajnym produktem, że ciężko jest się bez niej obyć w jakiejkolwiek pracy 
nawet tej nie związanej de facto z pracami dziecięcymi.
Na poniższej mojej pracy - oczywiście dla malucha, 
umieściłam jedną tekturkę, ale jak sami zauważycie 
ta jedna starczyła by nadać charakteru całej pracy :)
Moja tekturka pozostała w takim stanie jakim została zakupiona,
ale jeśli fantazja Was poniesie to można taką tekturkę świetnie przerobić.
I nie musi to być tekturka typowo przeznaczona do prac dziecięcych,
moja jest uniwersalna :)

A w dziale Tekturki i Sklejki sklepu egoCraft,
znajdziecie bardzo wiele pięknych i ciekawych tekturek,
zerknijcie :)



Ze sklepiku użyłam:

http://www.egocraft.pl/produkt/226-zestaw-kwiatkow-warstwowych-z-listakami-2http://www.egocraft.pl/produkt/230-klej-magic


Serdecznie pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger