Gościnna projektantka i Wyniki wyzwania #2- DOWOLNA PRACA ZE STEMPLEM

Serdecznie dziękujemy za wszystkie zgłoszone prace. Po raz kolejny bardzo miło nas zaskoczyliście liczbą zgłoszonych prac było ich aż ...

33

Zanim jednak ogłosimy kto stanął na najwyższym podium, 
zobaczmy pracę naszej gościnnej projektantki - Anety A
Wygrała ona nasze pierwsze wyzwanie.
Oto co piszę o sobie...


Niezwykle mi miło, że mogę wystąpić w gościnnych progach egoCraft. 
Od dość dawna zajmuję się różnymi pracami ręcznymi, zaczynałam w czasach, 
gdy mało kto słyszał o scrapbookingu czy profesjonalnych materiałach. 
Niezmiennie jednak sprawia mi to ogromną radość. 
Niezwykła odskocznia od zwykłych spraw, codziennych trosk… 
Od jakiegoś czasu prowadzę bloga, gdzie prezentuję swoje prace 
– te mniej ale i te bardziej udane też J
Przygotowałam kartkę dla dziadków – Filigrankowe papiery 
i oczywiście tekturka egoCraft – fajny warstwowy kwiatek, sam w sobie na tyle bogaty,
 że nie potrzebuje już żadnych innych ozdób.

Dziękuję za gościnne występy na blogu egoCraft J




Aneta , dziękujęmy za inspiracje :)

Wróćmy teraz do naszych wyników...

Wybór był naprawdę ciężki i po burzliwej dyskusji udało nam się wyłonić jedną zwycięska pracę.

Nasze drugie wyzwanie wygrywa:
.
.
.





Dla Ciebie banerek 
oraz nagroda w postaci 30 zł na zakupy w sklepie egoCraft.pl.
Prosimy o kontakt na e-mail: biuro@egocraft.pl




Zapraszamy do śledzenia naszego bloga, bo już w lutym zaprosimy Was na nasze kolejne wyzwanie.


Pozdrawiamy DT egoCraft.pl




4 komentarze:

  1. Dziękuję z całego serca ♥ ależ niespodzianka...bardzo mi miło. To dodaje twórczych skrzydeł. Pozdrawiam bardzo serdecznie załogę egoCRAFT.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca Anety a zwycięska praca cudowna- nic dziwnego że wygrała

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwie artystyczne działa, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje, piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger