Majestic dreams... podane z pomysłem

Witajcie!
Jak ten czas szybko leci, dzisiaj już 15 luty!


Pora na kolejny posta z cyklu "podane z pomysłem" i pomysł jak wykorzystać kreatywnie tekturki, papiery :) jak wykonac coś prosto, szybko i efektownie.


Na sklepowych półkach pojawiło się bardzo  dużo nowiści, ale dzisiaj podzielę się z wami pomysłem na wykorzystanie ramek z kolekcji Majestic dreams. Wspólnie stworzymy kartkę/zaproszenie ślubne - u mnie w komplecie z pudełkiem. Zobaczycie, ze stworzenie eleganckiej kartki/zaproszenia wcale nie jest takie trudne jak się wydaje.


A to kartka jaką wykonamy :)






A teraz od początku :)


Co potrzebujemy? Papiery do scrapbookingu, bazę kartki, tekturki, perełki, kwiatuszki, kosteczki 3D, klej.


Zabieramy sie do pracy. Wybrałam bazę w kolorze białym o wymiarach 13,5 x 13,5 cm, papier bazowy przycinam do wielkosci 13 x 13 cm. Kolejne elementy przycinam do wielkości 12,5 x 12,5 cm i 12 x 12 cm.




Pora na składanie elementów.




Po sklejeniu papierów bzowych przyklejam tekturkę i dododatkowe ozodoby (perełki, kwiatki)




Na tym etapie, decydujecie jakie elemnty ozdobne dodcie do swojej pracy (mnie zależało na prostocie, więc dodałam minimalną ilość).




Efekt końcowy :)




W swoim projekcie wykorzystałam również pudełko.






Mam nadzieję, że pomysł Wam sie spodoba. I choc troszkę zachęciłam Was do zrobienia własnorecznie przygotowanej kartki/zaproszenia.



W pracy wykorzystałam.


Ramka okrągła, warstwowa 1 z młodą parą - Majestic dreams Ramka okrągła, warstwowa 1 - Majestic dreams Autumn in Avonlea - zestaw papierów  Baza kartkowa 13,5 x 13,5 cm - 5 szt.

1 komentarz:

  1. przepiękny komplecik :) Ramka jest tak dekoracyjna że nie potrzebuje dużych ozdób :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger