TAJNIKI SCRAPBOOKINGU - Karteczka z koronkami

Witajcie :)

W sklepie ostatnio dużo nowości :) między innymi koronki które ja bardzo w pracach lubię :) i dzisiaj właśnie taki króciutki kursik na karteczkę.

There are many new items in the shop: :) I like lace in my work, and today it's just such a short cursive card.
  
















A teraz kurs


And now the course



Przycinamy papier scrap o 3 mm mniejszy od bazy. Naklejamy klejem na bazę. Doklejamy na górze i na dole koronkę.


We cut the scrap paper 3 mm smaller than the base. Stick the glue on the base. Place the top and bottom lace up.





Teraz naklejamy kolejny papier scrap mniejszy od pierwszego, tak aby koronka spod niego wystawała. Drugą warstwę kleimy na taśmę dystansową 1mm.



Now we paste another scrap paper smaller than the first, so that the lace out of it protrudes. The second layer is glued to the 1mm spacer tape.



Kolejną warstwę robimy analogicznie do warstwy drugiej. Warstwy obszyłam na maszynie - nie jestem w tym najlepsza :) zawsze wyjdzie mi krzywo - ale tłumaczę sobie, że ma to też swój urok ;) 



The next layer we do is analogous to the second layer. Layers I sewed on the machine - I'm not the best :) will always come out to me crooked - but I explain that it also has its charm;)



Naklejamy nasze tekturki i sizal. 



We stick our cardboard and sisal.





Układamy kompozycję z kwiatów, listków i czego tam jeszcze chcecie :) i to już koniec :) 



We arrange composition with flowers, leaves and what else you want :) and it's over :)



Ze sklepu użyłam:


From the store I used:

http://www.egocraft.pl/produkt/1380-dwie-rozne-biale-koronki-1-m-1-m

http://www.egocraft.pl/produkt/1412-ramka-z-kwiatkami-back-to-school

http://www.egocraft.pl/produkt/1415-border-sowka-na-galazce-back-to-school


Pozdrawiam/Regards

Ania



2 komentarze:

  1. Super kursik i cudna karteczka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za kursik, ale piękna kartka, boska :) a krzywe szwy na maszynie sama robię i tez uważam, że tylko dodają uroku, nawet specjalnie je robię krzywo hihi :)
    Mam pytanie odnośnie tego bloga - dlaczego posty nie mają daty wystawienia? bardzo trudno mi tu coś przez to znaleźć...obiecałam sobie zajrzeć do posta z dnia... potem wracam do bloga i nie mam pojęcia gdzie ten post był...to samo z wynikami wyzwań...skąd mam wiedzieć w którym poście będą, nie zawsze o tym tytuł posta wspomina... a nie każdy ma sposobność obserwować blogi na bieżąco każdego dnia...ja nie mam takiej możliwości na pełnym etacie, malutkich dzieciach, masie obowiązków i hobby, które realizuje wieczorami albo nocą :( Może byłoby warto dodać daty do postów? a może są, tylko ja ich na moim komputerze nie widzę??

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger