Kartki świąteczne z bombkami

Witajcie,
do świąt coraz bliżej, a na moim biurku kolejne kartki świąteczne.

Hello,
The holidays are getting closer, and on my desk you will see more and more Christmas cards.
Kartki z tekturkowymi bombkami, które same w sobie są tak ładne, 
że postanowiłam w żaden sposób ich nie ozdabiać.
Umieściłam tylko dekorację u góry, 
a samym bombkom dodałam tylko kilka kropek perełek w płynie.

Cards with chipboards Christmas balls are so nice, so
I decided not to decorate them in any way.
I just put the decoration on the  top, 
I added only a few drops of liquid beads to the frame of the balls.





 W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCRAFT.pl :

In my work I used the following products from egoCRAFT.pl:
   
Pozdrawiam twórczo
I greet creatively

1 komentarz:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger